torsdag 25 mars 2010

Minnestavlor som inredningsdetalj och bäste vän!

Jag vill ikväll slå ett slag för symboler, tavlor, möbler, foton och allt annat man kan pryda sitt hem med, som äger affektionsvärde. Alla de där sakerna som väcker minnen, känslor, tankar och låter sentimentalitet rusa genom kroppen ska vi använda till att få våra hem att glänsa av kärlek och värme! 'Hem ljuva hem' säger aldrig så mycket som när mormors broderade bonad sjunger dessa ord.



Maia tillägnas detta inlägg. Det är dig jag tänker på när jag pryder mitt hem och här är några av de bilder jag använt som inspiration:

Mitt nya hem är nu prytt av saker som gör att jag tänker glada tankar varje dag då jag tänker på Maia. Det är såhär jag vill att ni förgylla era hem. Med det som betyder något för just dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar